måndag, januari 11, 2010

Dagens post

Idag fick jag en ny sticktidning med posten. Jag lyckades inte stå emot en telefonförsäljare som övertygade mig om att Stickmagasinet var en ny och modern sticktidning. Tyvärr blev jag besviken och inte så inspirerad. Den prenumerationen blir inte längre än provprenumerationen.

Med mig hem hade jag ytterligare en stick/sytidning, nämligen finska tidningen MODA. Även om jag inte förstår så mycket, så gillar jag att titta på bilderna och få idéer. Den finns att köpa i Sverige i välsorterade tidningsaffärer.

4 kommentarer:

Eva i Stäket sa...

Jag håller med dig helt om Stickmagasinet! Den är t.o.m. tråkigare än de få nummer jag köpte av Kreativ Stickning och det vill inte säga lite!!!! Nu gäller det bara att komma fram till kundtjänst ( och det är itne det lättaste!) för att avbeställa fortsatt prenumeration.

Kristina sa...

Håller med dig. Hur tråkig får en tidning bli. Det känns som om de tagit gamla nummer av allt om handarbete och slagit ihop till en ny tidning. Nej, det blir som sagt ingen fortsatt prenumeration.

Anonym sa...

I regret, that I can help nothing. I hope, you will find the correct decision. Do not despair.

Anonym sa...

Excuse, I have removed this phrase