lördag, januari 23, 2010

Vårkänslor?!

Nu är det lördagmysmorgon! Övriga familjen sover ännu, jag har kokat gott kaffe och tänt brasan för att få upp värmen i huset.

Igår drabbades jag av vårkänslor - var kom de ifrån mitt i vintern?!
Kanske var det från upptäckten på väg till jobbet att det börjar ljusna?
Kanske från fredagkvällens restaurangbesök på tu man hand med KM?
Kanske från glädjen att jag om några veckor kommer att få nya arbetskamrater när jag byter jobb?

Det hela resulterade i att jag på lunchen köpte garn till sådana här gulliga kycklingar att dekorera det kommande påskriset:

Mönster finns på Garnstudios hemsida tillsammans med en hel del annat påskpyssel!!!

2 kommentarer:

Kristina sa...

Härligt med påsk, jag hittade en duk att brodera kycklingar på och fick lite vårkänslor. Vad är det för jobb du ska byta till?

Anna sa...

men gud så söta! måste kolla in dem!

hittade hit via stickamera.se och kikade lite hos dig.

kika gärna in hos mig, har nyligen startat min pysselblogg så det kommer mera efter hand.

hälsningar Anna