torsdag, juli 02, 2009

Flera saker på S.....

Nu vill jag lägga till Skugga på min lista över bra saker saker som börjar på S men också Spikmatta. Maken och jag bestämde oss för några veckor sedan att investera i en sådan. Det har varit värt vart enda öre! Jag har inte lika mycket muskelspänningar och sover som en stock - det var länge sedan!Min sommarstickning blir några varv på då och då. Jag är klar med del 2 i Stickas mysteriestickning "Den blomstertid nu kommer" - bilder kommer! Jag har börjat att sticka min långkofta i halvpatent i det här röda garnet.

2 kommentarer:

Kristina sa...

Visst är spikmatta häftigt. Jag lånade en under några veckor i våras och ryggen blev mycket bättre. Ska nog köpa mig en egen tror jag.

Anonym sa...

Är det verkligen så bra? jag har trott att det var en "flug"
kanske skall satsa på en i alla fall, det låter helt otroligt att du sover bättre.
Linnea